وبلاگ

10 برچسب واستیکر دیواری تزئینی خنده دار و جالب برای اتاق کودک

انواع استیکر اتاق کودک


اگه به دنبال برچسب دیواری اتاق کودک میگردی اما نمیدونی کدوم انتخاب بهتر و مناسب تر برای کودک شماست پس این محتوا ر و از دست ندین.

برچسب و استیکرهای دیواری جدیدترین ترند در مورد دکوراسیون دیوار هستند، به خصوص هنگامی که در مورد اتاق خواب کودکان صحبت می کنیم. برچسب دیواری برای اتاق کودک نه تنها ارزان هستند و گذاشتن و برداشتن آنها بسیار آسان است، بلکه دارای تم های زیبا و طرح های جذاب اتاق کودک هستند . با این برچسب های دیواری کودکانه جالب و بامزه می توانید تخیل و نوآوری خود را رها کنید. می‌توانید این برچسب‌های دیواری تزئینی شگفت‌انگیز را برای اتاق کودکان پیدا کنید تا فضا را برای پسران و دختران نوپای خود روشن کنید.

در این پست تعدادی از بهترین استیکرهای دیواری اتاق کودک را ارائه کرده ایم که اتاق های بازی و مهد کودک ها را به فضاهای سرگرم کننده تبدیل می کنند.

بهترین استیکر دیواری های جذاب برای تزئین خلاقانه اتاق کودک

برای خرید استیکر دیواری مناسب اتاق کودک تنوع زیادی وجود دارد که باعث سردرگمی پدر و مادران میشود. در این جا برخی از استیکر های دیواری مرسوم برای اتاق کودکان را برای شما دسته بنده کرده ایم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید:‌

استیکر دیواری کارتونی برای کودکان

بچه ها عاشق کارتون هستند و با برچسب های دیواری تزئینی کارتون های مورد علاقه فرزندتان میتوانید شادی را به اتاقشان ببرید. فرزند شما از داشتن دوستان کارتونی در اتاق خود واقعا لذت خواهد برد. پس بهتر است مواردی را که بیشتر مورد علاقه کودک شما هستند انتخاب کنید.

برای بهترین ها در تکه های منحصر به فرد یا سفارشی ساخته شده از سایت استیکر سرا، انتخاب های خنده دار ما را بررسی کنید.

استیکرهای سه بعدی برای اتاق خواب کودکان

اینها زیباترین و جدیدترین عکس استیکرهای دیواری هستند. می توانید دیوارهای خسته کننده را به دیوارهایی تبدیل کنید که خودشان صحبت می کنند. شما می توانید یک عکس استیکرزیبای جنگلی به صورت سه بعدی یا یک عکس استیکر دیواری با رنگ شاد و شاداب داشته باشید که مطمئناً زیبایی بیشتری به دیوارها و همچنین فضای داخلی می بخشد. این نوع برچسب یا استیکرهای ها واقعاً زیبا و جذاب هستند.

برچسب و استیکر دیواری بالن در آسمان

استیکرهای آنلاین دکور دیوار بوم

برچسب های دیواری سفارشی می توانند به سرعت به بهترین دوستان شما تبدیل شوند. این استیکرها برای آن دسته از والدینی که می‌خواهند دیوارهای اتاق کودک خود را شخصی‌سازی کنند و عکس‌ها و سایر یادگاری‌ها را روی آن‌ها قرار دهند تا اتاق کودک را شخصی‌سازی کنند، مناسب است.

دیوار را یک بوم خلاقانه برای هنرمند کوچک خود بسازید. او می تواند نقاشی بکشد یا خط خطی کند، مطالعه کند یا روی این عکس برگردان های فوق العاده بنویسد که به عنوان یک بوم جالب عمل می کنند. این نوع استیکر ها برای کودکانی که از نقاشی کردن لذت می برند بسیار مناسب هستند زیرا می توانند یک بوم بزرگ برای نقاشی اتاق خود با نقاشی هایی که دوست دارند داشته باشند. در واقع می توانید کودک خود را تشویق کنید تا مهارت های هنری خود را با این عکس برگردان تقویت کند.

برچسب ها و عکس استیکرهای حیوانات سرگرم کننده

10 برچسب و استیکردیواری زیبا برای اتاق کودک

بچه ها حیوانات را دوست دارند. آنها به خرگوش، شیر، اسب، زرافه، سگ و غیره علاقه زیادی دارند. این یکی دیگر از راه های شگفت انگیز برای صحبت کردن دیوارها با حیوانات مختلف روی آن است.

استیکر نمودار قد کودکان

استیکر-اتاق-کودک

کودکان در سنین رشد خود بسیار کنجکاو هستند که قد خود را بدانند. شما می توانید استیکرنمودار ارتفاع را روی یکی از دیوارهای اتاق خواب آنها بچسبانید که نه تنها به عنوان یک افزودنی جالب به فضای داخلی آنها عمل می کند بلکه عملکرد بسیار خوبی نیز ارائه می دهد. کودک شما در واقع می تواند به راحتی قد خود را مشخص کند و همچنین ثبت قد در حال رشد خود را حفظ کند.

برچسب های دیواری حروف الفبا انگلیسی / برچسب های abcd

برچسب و استیکر دیواری حروف و اعداد انگلیسی: کودکان از سنین پایین شروع به یادگیری می کنند. بنابراین، چرا برای کمک به یادگیری خود، برچسب دیواری از حروف و اعداد برای اتاق خود تهیه نکنید؟ این می‌تواند زمان فوق‌العاده‌ای را برای خانواده برای مطالعه با برچسب‌های دیواری قبل از خواب ایجاد کند.

برای بچه‌هایی که به‌زودی پیش‌دبستانی‌شان را شروع می‌کنند، برچسب‌های الفبا ایده‌ای عالی برای تزئین اتاق‌هایشان است و یادگیری را برایشان سرگرم‌کننده می‌کند. عکس استیکرهای مختلفی با خلاقیت طراحی شده اند که با الفبای زیبا ساخته شده اند. فرزند شما نه تنها دیوار جدید اتاقش را دوست دارد، بلکه از یادگیری آن حروف بدون نیاز به باز کردن کتاب های خسته کننده اش نیز لذت خواهد برد.

برچسب دیواری نقشه جهان

برچسب و استیکرهای دیواری نقشه جهان بچگانه دنیای حیوانات

برای بچه هایی که به مدرسه میروند، برچسب نقشه جهان راه خوبی برای معرفی آنها با جغرافیای جهان است. این به آنها کمک می کند قاره های مختلف را درک کنند و همچنین کشورهای مختلف را شناسایی کنند. با چنین برچسب دیواری کودکانه شگفت انگیزی می توانید یادگیری را برای کودکان خود ساده تر و لذت بخش تر کنید. انواع مختلفی از برچسب های نقشه جهان برای انتخاب وجود دارد.

برگردان های دیواری اشکال هندسی

این یکی دیگر از استیکرهای دیواری کودکانه جالب است که با اشکال هندسی مختلف همراه است. نه تنها یک الگوی جذاب از اشکال را تشکیل می دهد، بلکه می توانید از کودک خود بخواهید این اشکال را شناسایی و یاد بگیرد. دیواری پر از مثلث، دایره، مستطیل، مربع، پنج ضلعی و غیره را تصور کنید. کودک شما به راحتی قادر خواهد بود هر یک از این اشکال را تشخیص دهد.

برچسب یا استیکرهای پروانه ای برای دیوار

استیکرهای پروانه رنگارنگ و شاداب روی دیوارها مطمئناً بسیار زیبا به نظر می رسند. بچه ها پروانه ها را دوست دارند و داشتن آنها در اتاقشان یک فعالیت فوق العاده سرگرم کننده برای آنها خواهد بود. این ایده شگفت انگیزی است که تعداد زیادی پروانه بر روی دیوار به شکل استیکرهای دیواری به راحتی قرار دهید. این یک ایده زیبا از نظر زیبایی شناختی برای زنده شدن پروانه های رنگارنگ بر روی دیوارها است.

استیکر دیواری گل برای اتاق خواب کودکان

دختران عاشق گل هستند. با برچسهای دیواری گلدار زیبا ، می توانید فضای داخلی آن ها را با گل های تازه و زیبا در هر رنگی که می خواهید بازتعریف کنید. شما می توانید از بین انواع گل ها مانند رز، نیلوفر، لاله و غیره به رنگ مورد علاقه شاهزاده خانم خود انتخاب کنید. با این برچسب دیواری تزئینی، مطمئناً می توانید حس تازه ای را به فضای داخلی آن ببخشید.

برچسب اتاق کودک

در نتیجه

هماهنطور که دیدید راه های زیادی برای زیبا تر کردن هر چه بهتر اتاق کودک با استیکر دیواری وجود دارد که انتخاب نوع برچسب دیواری اتاق کودک با توجه به سن کودک شما متغیر است. اینها برخی از انتخاب های لذت بخش برای دکوراسیون دیوار کودکان هستند که نه تنها آسان هستند بلکه بسیار جذاب نیز هستند. این ها را اضافه کنید تا رنگ های بیشتری به ارمغان بیاورید و سرگرمی بیشتری را به اتاق دختران و پسران کوچک خود بیافزایید.

برچسب و استیکر دیواری گربه و سگ

این یکی دیگر از گزینه های عالی برای رفتن است. پسرها عاشق ساخت و ساز و ساختن دنیای خودشان هستند. بنابراین، چرا اتاق کودک خود را به یک سایت ساخت و ساز تبدیل نمی کنید؟ این برچسب دیواری کامیون ساختمانی قابل جابجایی را دریافت کنید تا مطمئن شوید که کودک شما همیشه درگیر است.

برچسب و استیکر های دیواری سیارات و فضای ها فضا، ستارگان، ماه و آسمان شب، به طور کلی، جذابیت زیادی برای کودکان دارد. اکنون، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و برچسب‌های دیواری فضای بیرونی برای اتاق کودک خود تهیه کنید تا کنجکاوی آنها را در مورد کیهانی که بخشی از آن هستند افزایش دهید.

برچسب و استیکر دیواری کشتی دزدان دریایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *