وبلاگ

تزئین دیوار با رنگ سیاه و سفید


ترکیب رنگ سیاه و سفید به عنوان یک روند – چرا فضای داخلی ما تضادها را دوست دارد

بی انتها، مدرن و فانتزی: ترکیب رنگ سیاه و سفید هوای تازه را به چهار دیوار ما می آورد. چه روی کاغذ دیواری با الگوی سیاه و سفید با کنتراست بالا، به عنوان یک تصویر فوق العاده سیاه و سفید یا روی منسوجات خانگی، اشیاء تزئینی و مبلمان: سیاه و سفید نه تنها شما را قادر می سازد تا ایده های متعدد دکوراسیون دیوار را با استیکر دیوار به رنگ سفید پیاده سازی کنید. یا یک برچسب دیوار به رنگ مشکی، اما ثابت می کند که یک سبک مبلمان همه کاره برای هر اتاق استاز مجلس اکنون یک استیکردیواری رویایی برای اتاق خواب، یک استیکردیواری زیبا برای اتاق نشیمن یا یک برچسب دیواری برای آشپزخانه که آماده گفتن است،

کشف کنید، که به عنوان یک تصویر قابل جابجایی سیاه و سفید یک برجسته مطلق است. با این حال، برای اطمینان از اینکه روند به طور کلی بیش از حد سنگین به نظر نمی رسد، چند نکته و ترفند وجود دارد که باید به منظور اجرای ماهرانه ترکیب رنگ سیاه و سفید در محل زندگی خود در نظر بگیرید. با شروع رنگ دیوار سفید یا رنگ دیوار سیاه به عنوان پایه ای عالی برای استیکر دیوار به رنگ مشکی یا تاتو دیوار در سفید، امکانات طراحی تقریبا نامحدود است. اکنون دریابید که چگونه می توانید مفاهیم اتاق هیجان انگیز را با ترکیب رنگ سیاه و سفید در پس زمینه ایده های مبتکرانه مبتکرانه ایجاد کنید، که در آن کنتراست مورد نظر خود را نشان می دهد.

تزئین دیوار با رنگ سیاه و سفید: پس زمینه و منشاء ترکیب رنگی با کنتراست بالا

تابستان و زمستان، روز و شب، خورشید و باران: کل زندگی ما متضادهای هیجان انگیزی است که وجود ما را متنوع و جالب می کند. از طریق این متضادها ما با یکسانی مقابله می کنیم و هر لحظه جدید را با انتظاری شادی آور ملاقات می کنیم. با این حال، تضادها نه تنها وجود ما را غنی می‌کنند، بلکه شیوه‌ای که ما خودمان را تجهیز می‌کنیم و در نتیجه به طور فعال محیط خود را با رنگ‌ها طراحی می‌کنیم. 

در زمینه تئوری رنگ های کلاسیک، سیاه و سفید را به اصطلاح «غیر رنگ» می دانند.

 در رابطه با سیاه و سفید، این نمای فیزیکی پس زمینه ای دارد که رنگ ها معمولاً از نور تشکیل شده اند. بسته به تفاوت رنگی که نور به آن برخورد می کند، درخشش یا تا حدی جذب می شود یا تا حدی منعکس می شود و باعث می شود اجزای نور زرد، قرمز یا آبی قابل مشاهده و بنابراین به عنوان رنگ درک شوند.

 از آنجایی که سفید تمام نور را منعکس می کند، یعنی آن را به عقب می اندازد، در حالی که سیاه تمام نور را جذب می کند، یعنی آن را می بلعد، دانشمندان در اینجا از “غیر رنگ ها” صحبت می کنند. اما در استفاده روزمره از زبان، این تمایز رایج نیست. در عوض، اثر ترکیب رنگ با کنتراست بالا نقش اساسی در استفاده از نیروهای متضاد آنها در یک مرکز مدرن دارد.

ترکیب رنگ سیاه و سفید این اثر را در داخل مرکز به دست می آورد

در اروپای غربی، رنگ مشکی ظریف و متمایز در نظر گرفته می شود، در حالی که سفید نمادی از بی گناهی و پاکی است. 

اگر از این اثر آگاه باشیم، اولین قدم در رابطه با فضای داخلی به سبک سیاه و سفید با کنتراست بالا قبلا برداشته شده است. با این حال، برای دستیابی به یک تصویر هماهنگ در هنگام طراحی اتاق، توصیه می شود به چند نکته توجه کنید که به لطف آنها ترکیب رنگ سیاه و سفید خود را نشان می دهد:


نکاتی برای زندگی سیاه و سفید

پیامد بیانی

به منظور ایجاد یک طرح نشیمن گویا ، هنگام مبله کردن با رنگ های سیاه و سفید، یکپارچگی لازم است. هنگام طراحی، فقط بر روی این دو تفاوت رنگی تمرکز کنید، که در بهترین حالت با رنگ های میانی مانند خاکستری روشن یا سفید کرمی، از بین می روند.

زبان طراحی گرد

برای ظرافت بیشتر به رنگ های مشخص، اکسسوری های مبلمان گرد انتخاب ایده آلی هستند . تزئینات ارگانیک و مبلمان با منحنی های نرم برای نرم کردن شدت سیاه و سفید با اشکال گرد عالی هستند.

شکل گرد روی دیوار مشکی


لهجه های طبیعی

لهجه‌های طبیعی مانند چوب روشن یا گیاهان سرپوشیده سبز به فضای زندگی به سبک سیاه و سفید سرزندگی می‌آورند، بدون اینکه نمایش را از بازیگران اصلی بدزدند. با قرار گرفتن در جلوی دیوار رنگ مشکی، چشم نوازی جذاب با جذابیت طبیعی ایجاد می کند.

رنگ سیاه ، سفید را با چوب هم می تونین ترکیب کنید

تزئین دیوار با رنگ سیاه و سفید
ترکیبی جسورانه از الگوها

خطوط، نقطه یا مربع: سیاه و سفید به عنوان الگوی کاغذ دیواری، اشیاء تزئینی و منسوجات خانگی را می توان به هر نحوی در پس زمینه طراحی اتاق نشیمن تک رنگ ترکیب کرد و ترکیبی جسورانه از الگوها ایجاد کرد که در عین حال هیجان انگیز و هماهنگ است. همان زمان.

ترکیب الگوی دکوراسیون رنگ سیاه و سفید


بافت های هپتیک

بافت های لمسی تنوعی را به اتاق می بخشد تا اثاثیه سیاه و سفید خیلی خشن و تمیز به نظر نرسند. منسوجات بافت مانند فرش، کوسن، خز مصنوعی، چهارخانه و پرده به فضای داخلی گرما و آرامش می بخشند .

رنگ های طلایی متالیک

رنگ‌های طلایی متالیک از طلای زرد تا برنز طلایی تضمین می‌کنند که فضای داخلی به سبک سیاه و سفید شما ظاهری باکلاس دارد. در قالب گلدان‌های چیده شده، مجسمه‌های هنری یا خالکوبی‌های براق دیوار، ظرافت‌های نجیب ورودی بزرگ خود را دارند.

استیکر یا برچسب دیوار به رنگ سفید

استیکردیوار به رنگ سفید برای دادن جلوه ای شگفت انگیز به دیوار سیاه ایده آل است. اما مبلمان، کاشی ها یا آینه ها را نیز می توان به سرعت و به راحتی با برچسب دیوار به رنگ سفید برجسته کرد. نقوش متضاد، استیکر دیوار به رنگ سفید را برای هر اتاق برجسته می کند .

استیکردیوار به رنگ سفید/بژ روی دیوار مشکی

تزئین دیوار با رنگ سیاه و سفید
این دکوراسیون داخلی در رنگ های سیاه و سفید محبوبیت خاصی دارد

ترکیب رنگ سیاه و سفید به عنوان یک دکوراسیون بسیار متنوع است و بسیار قابل تغییر است. سیاه و سفید به عنوان الگویی برای تغییر محیط زندگی به روشی ساده محبوبیت خاصی دارد. منسوجات خانگی مانند کوسن های نوازش روی کاناپه، فرش های پر پرز راحت زیر نشیمن یا میز ناهارخوری، روتختی های نرم روی تخت یا پرده های باکیفیت جلوی پنجره که همگی دارای طرح سیاه و سفید هستند.

برای تنوع بخشیدن به اتاق اوردن ایده آل هستند.رنگ دیوار مشکی و رنگ دیوار سفید در اینجا به عنوان پایه ای محکم عمل می کنند که با رو تختی طرح دار، چراغ های آویز سیاه یا سفید یا مبلمان متغیر مانند قفسه ها، کمدها یا بوفه ها تکمیل می شوند. چاپ های هنری رسا، در ترکیب رنگ سیاه و سفید، مانند تصاویری که فرم های انتزاعی، عکس های زیبایی شناختی یا گفته های تخیلی را نشان می دهند، به اندازه ایده های تزئین دیوار مانند خالکوبی دیوار به رنگ سفید یا خالکوبی دیوار به رنگ سیاه محبوب هستند. علاوه بر این، سرامیک های مرغوب مانند گلدان هایی که می توان گل های خشک شده را در آنها چیدمان تزئینی کرد یا ظروف سفره ای که به زیبایی در ویترین شیشه ای ارائه می شود، به عنوان دکوراسیون سیاه و سفید بسیار شیک استفاده می شود. 

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما می توانید در طراحی اتاق نشیمن خود با کنتراست بالا به چشم نوازهای موثری دست یابید که با اکسسوری های هماهنگ خانه مانند فانوس های دسته بندی شده روی میز قهوه، قاب های طرح دار برای گیاهان آپارتمانی یا قاب عکس و آینه با الگوی سیاه و سفید به دست آورید. . استفاده شیک به عنوان دکوراسیون سیاه و سفید.

 آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما می توانید در طراحی اتاق نشیمن خود با کنتراست بالا به چشم نوازهای موثری دست یابید که با اکسسوری های هماهنگ خانه مانند فانوس های دسته بندی شده روی میز قهوه، قاب های طرح دار برای گیاهان آپارتمانی یا قاب عکس و آینه با الگوی سیاه و سفید به دست آورید. . استفاده شیک به عنوان دکوراسیون سیاه و سفید. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما می توانید در طراحی اتاق نشیمن خود با کنتراست بالا به چشم نوازهای موثری دست یابید که با اکسسوری های هماهنگ خانه مانند فانوس های دسته بندی شده روی میز قهوه، قاب های طرح دار برای گیاهان آپارتمانی یا قاب عکس و آینه با الگوی سیاه و سفید به دست آورید. .

تضاد هیجان انگیز با استیکر دیوار: سفید با سیاه روبرو می شود

خواه استیکر روی دیوار را به رنگ سفید ترجیح می دهید یا یک استیکر یا برچسب دیواری به رنگ مشکی: به محض اینکه این دو رنگ متضاد به هم رسیدند، هیجان تضمین می شود.. طراحی دیوار تک رنگ یا با کنتراست بالا به همان اندازه با استیکر دیواری به رنگ سیاه و تاتو دیوار به رنگ سفید موفق است. هنگام طراحی اتاق، تصورات خود را روشن کنید و همچنین در نظر داشته باشید

که استیکر یا برچسب دیواری مورد نظر را می توان نه تنها به دیوارهای کاغذ دیواری، بلکه به بسیاری از سطوح دیگر مانند گچ، شیشه، کاشی، مبلمان، درها و بوم متصل کرد. این تنوع طراحی باعث می شود تزئین با استیکردیوار به رنگ سفید یا برچسب یا استیکر دیوار به رنگ مشکی بسیار خلاقانه و خارق العاده باشد. به طور کلی، هنگام تنظیم با سیاه و سفید: پس زمینه بسیار مهم است. برای اینکه کاملاً برای طراحی آماده شوید، در زیر چند نکته برای الهام گرفتن به شما ارائه می دهیم که با آن طراحی اتاق شما به رنگ سیاه و سفید موفقیت آمیز خواهد بود.

❶ نکته الهام بخش: طراحی اتاق با رنگ دیوار مشکی

طراحی داخلی با رنگ دیوار مشکی فرض می کند که اتاق مربوطه دارای منابع نور طبیعی یا مصنوعی کافی برای حمایت بصری از اشباع رنگ دیوار سیاه است. چه دیواری را انتخاب کنید که با رنگ مشکی مات یا براق رنگ شده باشد، چه کاغذ دیواری مشکی ظریف با طرحی ظریف را انتخاب کنید، یا اینکه فقط تا حدی از رنگ دیوار مشکی در قالب یک بوم سیاه و سفید با فرمت بزرگ استفاده می کنید:

از این موضوع آگاه باشید. قبل از بازسازی، رنگ سیاه دیوار اتاق را کوچکتر نشان می دهد و بنابراین باید عاقلانه انتخاب شوداست. برای از بین بردن ریاضت از دیوار سیاه، استیکر دیوار به رنگ سفید ثابت می کند که راه ایده آلی برای تکمیل ترکیب رنگ با کنتراست بالا است. در یک دیوار سیاه، یک برچسب دیواری به رنگ سفید بدون کاهش اثر مشخصه سطح سیاه خود را نشان می دهد. علاوه بر استیکر یا برچسب دیوار به رنگ سفید، یک تصویر طرح دار گرافیکی به رنگ سیاه و سفید نیز برای تزئین یک دیوار سیاه و سفید توصیه می شود، زیرا به لطف کنتراست قوی جلوه کامل خود را نشان می دهد. بنابراین، تصاویر سیاه و سفید با نسبت بالایی از رنگ سفید همیشه انتخاب مناسبی برای از بین بردن ماهرانه مناطق سیاه و ایجاد لهجه های شیک هستند.

❷ نکته الهام بخش: طراحی اتاق با رنگ دیوار سفید

خنثی و ساده، رنگ دیوار سفید به عنوان پایه ای عالی برای طراحی داخلی سیاه و سفید عمل می کند. رنگ سفید دیوار نه تنها خالص و شیک به نظر می رسد، بلکه اتاق شما را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد. تزیینات دیواری مانند عکس های سیاه و سفید با قاب حرفه ای که به صورت آزاد بر روی تاقچه های تصویر چیده شده اند یا به شکل جالبی روی دیوار چیده شده اند، همراه با رنگ سفید دیوار، کنتراست زیبایی را ایجاد می کنند که در آن تصویرسازی به چشم می خورد. اما نه تنها یک تصویر سیاه و سفید به یک برجسته تزئینی روی یک دیوار سفید تبدیل می شود: یک استیکر دیواری فوق العاده به رنگ سیاه نیز تأثیر زیادی بر روی یک دیوار سفید می گذارد.

 علاوه بر استیکر دیوار به رنگ مشکی، امکان اضافه کردن یک برچسب دیواری به رنگ سفید نیز به طراحی دیوار شما وجود دارد.برای دادن یک لمس خاص ظریف ، که در آن رنگ روشن طرح مربوطه تنها چند تفاوت ظریف با دیوار سفید دارد، که به موجب آن شما به یک طراحی زندگی تک رنگ با ظاهری مدرن دست می یابید.

استیکر یا برچسب دیواری عالی به رنگ سفید یا سیاه برای اتاق نشیمن

استیکر دیوار در اتاق نشیمن از stickersara.com به فضای نشیمن شما انحصاری می بخشد و شما را قادر می سازد ترکیب رنگ سیاه و سفید را به شیوه ای جذاب در خانه خود پیاده سازی کنید. چسباندن سریع و آسان به هر دیواری، یک برچسب دیواری برای اتاق نشیمن، مانند نقش توصیفی “نقشه جهان با مقاصد دلخواه”، دیوار سفید شما را به یک نقشه جهانی تبدیل می کند، که به لطف آن می توانید مراقب آینده خود باشید. مقصد تعطیلات رویایی همیشه یک برچسب دیوار برای اتاق نشیمن، مانند طرح گرافیکی “چمن های دو رنگ در باد” انتخاب مناسبی است .، هنگامی که می خواهید دیوار خاکستری خود را با یک چشم نواز سیاه و سفید تهیه کنید. اکنون در stickersara.com استیکر دیواری مناسب خود را برای اتاق نشیمن پیدا کنید که به زیبایی با مفهوم اتاق نشیمن شما در سیاه و سفید هماهنگ است.

نکته: طرح های انحصاری «ساعت اعداد رومی خانه» را به عنوان استیکر دیواری معاصر برای اتاق نشیمن انتخاب کنید.

استیکریا برچسب دیواری سفید یا مشکی عالی برای اتاق خواب

برچسب دیواری برای اتاق خواب در درجه اول با این واقعیت مشخص می شود که به طرز ماهرانه ای روی دکوراسیون اتاق خواب شما به سبک سیاه و سفید ، بدون اینکه زیاد مزاحم باشد، تأکید می کند. استیکر دیواری برای اتاق خواب، مانند نقش برجسته “پرهای راحت”، هر شب رویاهای پر نوری را برای شما آرزو می کند تا صبح روز بعد سرحال و آرام از خواب بیدار شوید. از طرف دیگر، طبیعت گرایان مطمئناً از تزئینات دیوار اتاق خواب مانند تم درخت بامبو استوایی لذت خواهند برد، زیرا برای ایجاد سبکی در دکوراسیون سیاه و سفید اتاق خواب شما عالی است. برچسب دیوار اتاق خواب مورد نظر خود را هم اکنون کشف کنید تا طراحی اتاق سیاه و سفید خود را به شیوه ای جذاب تکمیل کنید.

گوشه ای دنج با پرها به عنوان برچسب دیوار در اتاق خواب سیاه و سفید


استیکردیواری عالی به رنگ سفید یا مشکی برای آشپزخانه

مطابقت با روند زندگی سیاه و سفید: استیکر دیوار به رنگ سفید و سایر ایده های دکوراسیون دیوار

نه تنها استیکر دیوار به رنگ سفید یا مشکی یکی از محبوب ترین ایده های دکوراسیون دیوار است، یک تصویر منحصر به فرد در سیاه و سفید یا سایر دکوراسیون دیوارها نیز روی یک دیوار تک رنگ خود را نشان می دهد. از آنجایی که پس‌زمینه در طراحی اتاق با سیاه و سفید بسیار مهم است، اجازه دهید ایده‌های مناسب دکوراسیون دیوار را در ظاهر سیاه و سفید به شما الهام دهیم:


▲ تصاویر سیاه و سفید

شروع با یک استیکردیواری به رنگ سفید یا چاپ هنری انتزاعی که الهام‌بخش فرم‌های گرافیکی، تصاویر سیاه و سفید هنری مانند عکس‌ها، پوسترهای فیلم یا نقاشی است، تا یک تصویر خودکشیده یا نقاشی شده در سیاه و سفید: سیاه و سفید و سفید تصاویر برای تبدیل یک دیوار تک رنگ یا دیوار پوشیده شده با الگوی کاغذ دیواری ظریف به یک گالری شخصی ساخته شده اند.

▲ ایده های دکوراسیون دیوار با ظاهری بوهو

تزئینات طبیعی دیوار ساخته شده از پشم یا علف دریایی، و همچنین استیکر دیوار به رنگ سفید، دقیقاً مطابق با زمان است و به لطف رنگ های محدود خود، کاملاً با طراحی داخلی سیاه و سفید هماهنگ است. ایده‌های تزئین دیوار، مانند ملیله‌های گلدوزی شده یا بافته شده در ظاهر شیک ماکرامه، سبدهای آویز با گره دستی یا سبدهای حصیری متصل به دیوار، گرما و آرامش را به طراحی داخلی می‌بخشند.

پرهای استیکر دیواری برای ظاهر سیاه و سفید بوهو


▲ قاب عکس و آینه

قاب عکس های براق با روکش ظریف ساخته شده از لاک پیانو سفید یا مشکی، استیکر دیوار سفید با طرح قاب یا چیدمان آینه های مختلف کریستالی کوچک، همراه با قاب ظریف طلایی یا نقره ای، نه تنها سیاه و سفید شما را به ارمغان می آورد. سبک و کلاس محیط زندگی ، بلکه آن را قاب مناسبی برای یک عکس سیاه و سفید، مانند طراحی، چاپ هنری یا پوستری با الگوی سیاه و سفید تشکیل می دهد.

▲ موارد تایپ

به جای فیگورهای کلکسیونی، گلدان های کوچک، حروف تایپوگرافیک، گیاهان کوچک ظریف یا جعبه های جواهرات تزئین شده جای خود را در کیف های مدرن پیدا می کنند. این گنجینه‌های کوچک که اغلب در بازارهای کوچک یا در مغازه‌های آشغال‌فروشی به خوبی چیده شده‌اند، در یک قاب سیاه یا سفید رنگ‌آمیزی شده برای دیوار، از جمله یک استیکر یا برچسب دیواری سفید همسان، به‌خودی خود می‌آیند.

سیاه و سفید به عنوان پس زمینه: طراحی دیوار عالی با استیکر دیواری به رنگ سفید یا سیاه

به طور کلی، هنگام طراحی یک دیوار سیاه و سفید، پس زمینه بسیار مهم است. 

چه هدف خود را از استفاده از رنگ مشکی زیبا به عنوان پس‌زمینه سیاه و سفید برای ایده‌های دکوراسیون دیوار خود با استیکر دیوار به رنگ سفید در نظر گرفته‌اید، یا اینکه می‌خواهید از رنگ سفید دیوار ساده به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. استیکر یا برچسب دیوار به رنگ سفید یا سیاه: ایده های ارائه شده ما ایده های دکوراسیون دیوار بسیار متنوع هستند و از یک تصویر چشمگیر در سیاه و سفید با الگوی سیاه و سفید منطبق گرفته تا تزئینات غیرعادی دیوار مانند سبدهای آویز، ملیله یا سبدهای حصیری تا تزیینات مجهز هستند. موارد نامه تصاویر سیاه و سفید مانند استیکردیواری برای اتاق خواب، برچسب دیوار برای اتاق نشیمن یا تاتو دیوار برای آشپزخانه نیز برای طراحی کامل دیوار به سبک سیاه و سفید مناسب هستند.
الگوی سیاه و سفید توجه همه را به خود جلب می کند، آن را در stickersara.com پیدا خواهید کرد. علاوه بر یک استیکر دیواری کلاسیک برای اتاق نشیمن یا یک استیکر دیوار برای اتاق خواب، می توانید طرح های اصلی متعددی را انتظار داشته باشید که به طور ایده آل با طراحی فضای نشیمن با کنتراست بالا هماهنگ باشد، هم به عنوان تصاویر سیاه و سفید رسا و هم به عنوان یک تصویر ساده. استیکر یا برچسب دیوار به رنگ سفید.

تزئین دیوار با رنگ سیاه و سفید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *