درباره شرکت استیکر سرا


از طراحی استیکردیواری گرفته تا تولید برچسب روی دیوار – همه چیز درباره شرکت استیکر سرا

خلاقیت ناب! سال هاست که ما با تخصص خود به عنوان تولید کننده استیکر دیواری، بیش از 100000 مشتری را الهام بخشیده ایم.

با توجه زیاد به جزئیات، ما هر استیکر دیوار را به سفارش در کارخانه تولید می کنیم.

در مطالعات مستقل، ما بارها و بارها به عنوان برنده آزمون در صنعت از دیدگاه مشتری شناخته شده ایم.


استیکر دیواری چاپ نمی شود، بلکه رسم می شود. این بدان معنی است که هر طرح از یک برگه خود چسب بریده شده است. سپس از چندین ایستگاه در شرکت ما عبور می کند تا در نهایت فرمی را پیدا کند که به خانه شما نیز می رسد. پس از تولید، ما کیفیت موتیف را بررسی می کنیم و سپس آن را به صورت شخصی برای هر مشتری بسته بندی می کنیم.

در نهایت، دو چیز برای ما مهم است: کیفیت کار و برخورد با افراد در سطح بین فردی. رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم است.

 ما به پرسش‌های فردی پاسخ می‌دهیم، سعی می‌کنیم راه‌حل‌هایی را پیشنهاد کنیم، به خواسته‌ها و ایده‌ها گوش دهیم و البته برای مشکلات و سوالات در مورد محصولات و استیکر دیوار گوش باز داریم.

به عنوان یک شرکت خانوادگی، ما همچنین به هر کارمند و شرایط کاری اهمیت ویژه ای می دهیم. هر کسی که از stickersara.com خرید می کند، از دستمزد منصفانه و شرایط کاری خوب حمایت می کند و محصولی را سفارش می دهد که به صورت جداگانه با عشق تولید شده است.

ما در stickersara.com.de یک شرکت جوان و تحت مدیریت مالک با 20 کارمند هستیم. برای ما، همه چیز حول یک چیز می چرخد: استیکر دیوار. آینه فانتزیوساعت دیواری از طراحی و تولید تا حمل و نقل: در شرکت ما، تمام مراحل کار به طور انعطاف پذیری در هم تنیده شده اند.

ما از سال 95 استیکرهای دیواری خود را به صورت آنلاین می فروشیم. با این حال، ریشه های شرکت به سال 91برمی گردد. مالک شرکت، آقای فیلی، که در آن زمان هنوز در رشته معماری تحصیل می کرد، شرکت استیکرسرا را تاسیس کرد. در آن زمان او فقط از استیکردیواری برای اهداف ارائه در طول تحصیل خود استفاده می کرد. از سال 95، فروش به صورت حرفه ای از طریق فروشگاه آنلاین stickersara.com انجام شده است.

آنچه کوچک شروع شد در طول زمان به شرکتی با وظایف پیچیده تبدیل شد. 

بنابراین ما مدتی است که در یک ساختمان شرکتی واقع در اداره پست که به طور ویژه با نیازهای ما سازگار است، کار می کنیم، که به طور خاص برای تولید استیکرهای دیواری ما طراحی و ساخته شده است. 

تجربه چندین ساله در رسیدگی به این موضوع، ما را قادر ساخته است که دفتر مرکزی جدید شرکت را به گونه ای طراحی کنیم که تمامی فرآیندهای کاری به آرامی در هم آمیخته شوند و از طراحی و فضای دلنشین غافل نشوند.


تولید استیکردیواری ما

استیکرهای دیواری اقلام انباری نیستند. این بدان معنی است که ما هر استیکردیواری را مخصوص شما می سازیم. اول سفارش داده می شود سپس تولید می شود. این تنها راهی است که می توانیم طرح زیادی را در فروشگاه خود برای سفارش نشان دهیم. 

طراحی لوگو

ما همچنین به کیفیت بالای مواد استفاده شده در محصولات خود اعم از استیکر وآینه و ساعت دیواری توجه می کنیم. برخورد چندین ساله ما با دستگاه ها و فویل های مربوطه، تجربه لازم را به ما می دهد. ما به طور مرتب خود را در مورد روش ها و مواد جدید تولید مطلع می کنیم و بهترین راه حل را از دیدگاه خود پیدا می کنیم که با آن بتوانیم استانداردهای بالای خود را برآورده کنیم.

برچسب مورد استفاده برای استیکر دیوار ما برچسبی با کیفیت از یک سازنده تایوانی است که بر اساس استانداردهای EN ISO 9001 (استاندارد مدیریت کیفیت) و EN ISO 14001 (استاندارد مدیریت زیست محیطی) تأیید شده است. 

دستگاهای مورد استفاده برای تولید مانند دستگاه برش غیر فلزات لیزر co و دستگاه برش وینیل کاترپلاتر برای استیکر و آینه ما نیز مطابق با استانداردهای به روز است. 

درباره شرکت استیکر سرا