وبلاگ

دوام و تمیز کنندگی استیکر دیواری

آیا برچسب های دیواری قابل شستشو هستند؟

اگر قول می دهید واقعا مراقب باشید، می توانید استیکردیوار خود را نیز تمیز کنید.

برچسب های دیواری قابل شستشو هستند. با این حال، نباید زیاده روی کنید. این بدان معنی است که استیکردیوار را می توان با یک پارچه بسیار کمی مرطوب پاک کرد، اما شما باید از استفاده از مواد تمیز کننده خشن خودداری کنید. همچنین، حتما خطوط یا گوشه‌های ریز را از داخل به بیرون پاک کنید تا هنگام پاک کردن، گوشه‌ها شل نشوند.

این واقعیت که یک استیکردیوار باید تمیز شود عمدتاً بر روی طرح های که به عنوان مثال در آشپزخانه یا حمام متصل می شوند تأثیر می گذارد.

دوام برچسب دیواری چقدر است؟

جنس برچسب دیواری به گونه ای طراحی شده اند که می توانند چندین سال بدون هیچ مشکلی به دیوار بچسبند و در صورت لزوم همچنان به راحتی پاک شوند.

لازمه این کار این است که آنها به یک بستر مناسب نصب شوند.

شرایط عمومی مانند دما و رطوبت نیز باید مناسب باشد. استیکر دیوار نباید در طول عمر تزئینی خود در معرض نوسانات زیاد قرار گیرد.

قبل از چسباندن: وضعیت از نظر دوام قبل از چسباندن استیکر دیوار متفاوت است. در اینجا توصیه می شود تاتوی دیوار را بیش از چهار هفته نگهداری نکنید. استیکر دیواری در انبار موجود نیست، و فقط به سفارش شما ساخته شده است. 

آیا می توان برگردان دیوار را رنگ کرد؟

یک جابجایی یا بازسازی در انتظار شماست و از خود می پرسید که آیا می توانید به سادگی روی استیکردیوار خود نقاشی کنید؟ می گوییم: بهتر نیست!

اولاً، استیکردیوار رنگ را نمی پذیرد یا فقط تا حدی محدود است. در مرحله دوم، خطوط فویل نیز در زیر لایه پوشش داده شده رنگ قابل مشاهده خواهد بود.

بنابراین: بهتر است استیکردیوار را جدا و حذف کنید، زیرا نتیجه نهایی حذف شده با استیکر دیوار مخفی احتمالاً در دراز مدت متقاعد کننده نخواهد بود.

چگونه می توان دوباره استیکر دیوار را جدا کرد؟

استیکرهای دیواری معمولاً به راحتی جدا می شوند. یعنی می توان آنها را از دیوار جدا کرد. یکسری از طرح ها اما پس از آن دیگر نمی توان از آنها استفاده کرد.

یک جفت موچین به برداشتن آن کمک می کند


این کار به این صورت است:
 از گوشه ای از استیکردیوار شروع کنید. آن را با ناخن، یا موچین یا قیچی ناخن خود بردارید و استیکر دیوار را بردارید. بسته به سایز طرح، ممکن است مدتی طول بکشد. با این وجود، استیکرهای دیواری را معمولاً می توان بدون باقی ماندن هیچ اثری جداکرد.

نکته: قبل از برداشتن استیکر دیواری می توانید آن را با سشوار گرم کنید. به این ترتیب چسب و لایه طرح دوباره کمی نرم می شود و راحت تر جدا می شود.

آیا استیکرهای دیواری قابل استفاده مجدد هستند؟

متأسفانه به غیر از دسته برجسته بعضی از استیکر دیگر روی دیوار قابل استفاده مجدد نیست . پس از چسباندن آن به دیوار، دیگر نمی توان آن را در جای دیگری چسباند.

از یک طرف، این به این دلیل است که لایه نازک ، که به نظر می رسد روی آن نقاشی شده است، به احتمال زیاد هنگام برداشتن پاره یا تاب می خورد. حتی اگر این کار را نکنید، چسبندگی چسب نیز پس از جدا کردن آن کاهش می یابد.

دوام و تمیز کنندگی استیکر دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *