وبلاگ

روش نصب استیکر دیواری

راهنمای گام به گام روش نصب استیکر دیواری برای پایان نصب حرفه ای

آیا قبلاً در مورد یک برچسب دیواری (یا دو) تصمیم گرفته اید؟ چه چیزی شما را از انتخاب خود باز می دارد؟ 

اگر نگران این هستید که نتوانید استیکردیواری را نصب کنید و آن را مانند عکس‌ها خوب جلوه دهید، خوش شانس هستید. در زیر، دو روش برای استفاده از استیکر دیواری را مشاهده خواهید کرد. راهنمای استفاده از برچسب دیواری گام به گام ما به دستیابی به پایان عالی کمک می کند. 

اگر هنوز انتخاب نکرده‌اید، به مجموعه برچسب‌های دیواری خانه ما برای مهد کودک و طرح‌هایی برای فضای کاری و برندسازی اداری نگاهی بیندازید . 

دستورالعمل نحوه استفاده از برچسب دیواری 

وسایل برچسب دیوار – چیزهایی که نیاز دارید 

نگران نباش! استفاده از برچسب دیواری در واقع بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید: 

  • مطمئن شوید که سطح شما عاری از گرد و غبار و کثیفی است و با استفاده از یک پارچه مرطوب آن را پاک کنید. سپس، قبل از شروع فرآیند استفاده، اجازه دهید کاملا خشک شود.
  • اگر اخیراً دیوارهای خود را رنگ آمیزی کرده اید، توصیه می کنیم 2 تا 3 هفته قبل از نصب برچسب دیوار خود صبر کنید. (اگر طرف دیگر دیوار بیرونی است، بهتر است 4-5 هفته صبر کنید.) بخارات رنگ می تواند باعث حباب شدن وینیل و کنده شدن آن شود.
  • برای بهترین نتیجه، عجله نکنید. برای نتایج بهتر، از یک نفر دیگر برای نصب استیکر به شما کمک کند.
  • عکس

ابزارهای در دسترس مفید برای نصب

 علاوه بر عکس استیکر دیواری، باید یک رول نوار چسب، یک قیچی و یک کارتک در دست داشته باشید. اگر کارتک ندارید، کارت اعتباری جایگزین مناسبی برای یک روکش حرفه ای سلفن است. 

 برای بهترین نتیجه نصب این روش را دنبال کنید

با قرار دادن عکس استیکر خود روی یک سطح صاف، مانند میز یا کف چوبی شروع کنید. اگر چند قطعه وجود دارد، مطمئن شوید که آن را دقیقاً همانطور که می خواهید روی دیوار ببینید قرار دهید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *